U kojim situacijama nas možete kontaktirati?
• Ponašanja Vaše bebe Vas čine nesigurnim
• Osjećate zabrinutost za razvoj Vašeg djeteta
• Vaše dijete ima utvrđeni rizik koji može dovesti do odstupanja u razvoju
• Vaše dijete ima već utvrđene poteškoće na 1 ili više razvojnih područja
• Željeli biste dijete osnažiti za ulazak ili pohađanje vrtića ili škole
Što Vam mi možemo ponuditi?
Kroz inicijalni razgovor s Vama i kroz timsku procjenu Vašeg djeteta dogovaramo odgovarajući oblik suradnje s Vama. Sve naše programe temeljimo na znanstveno utvrđenim spoznajama i našem dugogodišnjem iskustvu.
Programi koje nudimo su:
Roda start up radionice
Osnaživanje roditelja u svakodnevnom rukovanju s djetetom
Utvrđivanje razvojnog profila djeteta
Program poticanja ranog razvoja od 0-3 godine
Program poticanja razvoja od 4-8 godine
Roda start up radionice
Prvi dani ranog roditeljstva vode Vas u novi svijet emocija, uzbuđenja, izazova no isto tako straha i nesigurnosti u novoj, a opet najvažnijoj ulozi života, ulozi roditelja. U prvim danima života djeteta roditelji ponekad osjećaju nedostatak samopouzdanja u svakodnevnim izazovima.
Roda start up radionice planiramo dijeliti s Vama. Svrha radionica je omogućiti Vama roditeljima/skrbnicima potrebna znanja i vještine za poželjan razvoj i uspješnu interakciju i igru s djetetom.
Kako pristupiti određenoj reakciji ili stanju djeteta te kada i koliko podrške je potrebno dati su pitanja roditelja koja će nas voditi prema davanju odgovora te postizanju željenog zadovoljstva djeteta.
Radionice nude smjernice i pristupe za učenje Vašeg djeteta kroz jednostavne, zabavne i dobno prikladne aktivnosti. Kroz poticanje emocionalnog, senzomotornog i komunikacijskog razvoja postavit ćete sigurne preduvjete za međusobno povezivanje Vas roditelja i Vašeg djeteta.
Sretni koraci će Vas voditi kroz predavanja i radionice te zajedno s Vama doseći razinu samopouzdanja koja dolazi od spoznaje da danas možete razumijeti svoje dijete.
Tijekom 4 subote kroz pomno odabrane teme, sredstva i primjere igara dijeliti ćemo iskustva i znanja u razumijevanju potreba za optimalni razvoj Vašeg djeteta.
Teme radionica su sljedeće:
Moja beba u sigurnim rukama
Osnaživanje roditelja u svakodnevnom rukovanju s djetetom: Kako prilagoditi strategije rukovanja s Vašim djetetom, a da su one prilagođene njegovim potrebama.
Smireni roditelji – zadovoljna beba
Pogled djeteta, njegova aktivnost, nelagoda, plač su znakovi koji zahtijevaju adekvatan
odgovor. Vaš znak ili odgovor nastavlja kreirati uspješanu interakciju između Vas i Vašeg djeteta.
Što mojoj bebi treba?
Kroz poticanje odgovorljivosti u primjerenim aktivnostima i igri naučit ćemo Vas kako prepoznati i zadovoljiti osnovne potrebe Vaše bebe.
Kako biti uspješan u igri s mojom bebom?
Svaka dob ima svoje izazove. Mi ćemo Vam pokazati kako da se u svakom periodu igrate s svojom bebom i potičete ju na savladavanje razvojnih izazova koji slijede.
Osnaživanje roditelja u svakodnevnom rukovanju s djetetom
Aktivnosti djeteta tokom dana zahtijevaju brojne ponavljajuće situacije nošenja, držanja, oblačenja, svlačenja, hranjenja i dr. Svaka razvojna dob, ali isto tako i specifična potreba djeteta traži određenu prilagodbu fizičkog kontakta i kretanja djetetova tijela. Kako primiti dijete? Gdje dati više fizičke podrške, a gdje manje? Kako kretati dijete iz jednog položaja u drugi? Sva brojna pitanja o iskustvu kretanja djeteta zahtijevaju sigurno i poželjno rukovanje. Stoga pridružite nam se te budite dio priče kroz naše individualne ili grupne radionice.
Utvrđivanje razvojnog profila djeteta
Utvrđivanje razvojnog profila djeteta je baza za smjernice poticanja vještina potrebnih u svakodnevnim aktivnostima djeteta. Kreiranje smjernica od strane stručnjaka pomaže roditeljima da razumiju potrebe svog djeteta te stvaraju okolinsko okruženje koje će mu omogućiti potrebito iskustvo te naposljetku učenje.
Cjelokupni proces se kreira u suradnji s roditeljima/skrbnicima s ciljem ostvarivanja željenih promjena u razvoju djeteta.
Program poticanja ranog razvoja od 0 – 3 godine
Program poticanja ranog razvoja primjeren djeci od 0 – 3 godine – kako je rani životni period vrijeme vrlo intenzivnog rasta i razvoja djeteta na svim razvojnim područjima, osmislili smo programe poticanja razvoja Vašeg djeteta koji se temelje na razvojnom modelu. Aktivnosti su usmjerene na poticanje svih razvojnih područja, s naglaskom na ona područja koja su Vašem djetetu najpotrebnija. U svom radu vodimo se holističkim pristupom na način da obuhvaćamo sve razvojne potrebe Vašeg djeteta. Programi su individualno kreirani te se temelje na inicijalnoj procjeni djeteta.
Kroz zabavne aktivnosti radit ćemo na poticanju dobno prikladne igre, spoznaje, grube i fine motorike, rane komunikacije, pažnje i koncentracije.
Programi se mogu provoditi individualno, u paru ili u manjim grupicama (3 – 4 djece).
Prije kreiranja programa provodi se utvrđivanje razvojnog profila djetata. Na temelju rezultata i kroz razgovor s Vama određujemo način provođenja programa.
Program poticanja razvoja od 4 – 8 godine
Program poticanja razvoja za djecu od 4 – 8 godine – potrebe djece nakon 3. godine razlikuju se od potreba u najranijoj dobi te smo za Vaše dijete osmislili dodatne programe. Programi se osmišljavaju za svako dijete individualno te se temelje na procjeni potreba i snaga djeteta. Vodimo računa o razvoju svih razvojnih područja Vašeg djeteta, s naglaskom na razvoju komunikacijskih i socijalizacijskih vještina, spoznaje, pažnje i koncentracije, grube i fine motorike, predakademskih vještina. Predakademske vještine su važne za svladavanje kasnijeg školskog programa te im posvećujemo posebnu pažnju. Za svako dijete individualno osmišljavamo program kako bi dijete na vrijeme usvojilo brojne vještine koje su potrebne za njegovo daljnje uspješno svladavanje školskog programa.
Da bismo proces usvajanja vještina čitanja, pisanja i računanja učinili što uspješnijim, a uključivanje u obrazovni sustav što manje stresnim, osmislili smo edukativne radionice za djecu predškolske dobi, ali i one mlađe. Na radionicama ćemo kontinuirano poticati razvoj (pred)vještina potrebnih za uspješan polazak i prilagodbu na školu, a to su: predvještine čitanja i pisanja, matematičke predvještine, vježbanje socio-komunikacijskih jezičnih vještina, vježbanje pažnje i koncentracije, perceptivnih sposobnosti, vježbe fine motorike i grafomotorike, jačanje samopouzdanja u vlastite sposobnosti, poticanje samostalnosti u radu i jačanje motivacije za učenje.
Grafomotoričke vještine uključuju podset vještina fine motorike koje se odnose na rukovanje olovkom, tipično tijekom pisanja ili crtanja
Dijete od 2. do 3. godine treba znati precrtati linije okomito i vodoravno, od 3. do 4. godine treba moći precrtati krug, od 4. do 5. kocku (kvadrat), od 5. do 6. trokut, a od 6. godine romb. Ono što se u samoj kvaliteti crteža može procjenjivati u toj dobi je: kvaliteta/vrsta linije (ravno, kosa, zakrivljena), pravac (smjer linija), prostorno smještanje i odmjeravanje prostora, pritisak olovke, kontinuitet – diskontinuitet linija te zrcalno preslikavanje. Osim toga, važno je procijeniti i hvat/držanje olovke.
Programi se mogu provoditi individualno, u paru ili u manjim grupicama (3 – 4 djece).
Prije kreiranja programa provodi se utvrđivanje razvojnog profila djetata. Na temelju rezultata i kroz razgovor s Vama određujemo način provođenja programa.